reklama

Mam kym nemam

Kadejaké kraviny. To všetko potrebujeme pre náš život. Nakupujeme do pažeráka kadejaké dobroty,sladkosti,cukríky, kupujeme veci ktoré sú nám niekedy nepotrebné,vláčime v autiskách zásoby kadečoho na celý týžďeň. Aj to je potrebné k životu. Chudobný človek si toto však nemože až tak dovoliť, nad takú mieru sa rozhadzovať. Ale ty ostatní ľudia si mali uvedomiť , že nie to čo nam prejde od žalúdka až po náš koniec je až take dôležité a to že mam peknú vilu čo ma 300 poschodí, nie je vždy také osožné a napĺňajúce človeka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď vidím ako sa valí po ulici nejaký veľký Mercedes, reže si zákruty pomaly že nie 200 km\h, vo vnútri bijú bedne, vtedy ma napadne, prečo ja nemám toľko peňazí.Žil by som si ako kráľ. Zaplatil by som si sluhov, čo by mi pomaly aj nohy umývali, dajakú tetku, čo by mi varila obed a večeru, druhú tetku čo by mi aj upratovala a keď by mi bolo málo tak aj tretiu, čo by ma kŕmila. "TO" všetko by som si mohol dovoliť. Takýto ľudia však pozanjú len peniaze.

Poznajú, či im stúpli akcie na trhu, vtedy sa tešia. Investujú kade tade, a keď im niečo nevyjde , potom sa idu psychicky zrútiť. Zgúňajú čo kde kúpiť, koho ako odrbať o peniaze, len aby oni boli na výslní. Sem tam sa najde nejaký , čo podporí charitu, dá nejaké melóny, potom veľká fotografovačka a vznikne z toho "pán súcitný" ktorý sa stará o druhých. Taktika boja. Len ako sa zviditeľniť. A keby boli peniažky poctivo zarobené. Nepoviem ani pol slova.Kto sa snaží a buduje,ten má potom aj nejaké výsledky. Ale podstatná väčšina naších zazobancov buď niečo vytunelovala, alebo nejako odrgánila nás obyčajných ľudí o peniaze, spreneverila štátny majetok, alebo neviem už akým nekalým spôsobom sa dá zarábať. Na to sú oni odborníci. Nemajú hanby, charakteru, a ešte sa vám smejú z televízora do očí, aký su oni spravodlivý. A keď sa na nejaké tie "počudnosti" príde, vždy to dopadne tak, že to splatia bežný občania Slovenskej Republiky.

Ale chcem povedať niečo iné. Toto bolo len stručné objasnenie, čo obnáša život zazobaného človeka, okrem toho, že sa ešte bojí, či mu niekto nerozkope hlavu, keď sa náhodou vyberie dakedy pešo po ulici a bez ochranky.

Za tie peniaze, žiť v takom strachu sa neoplatí. Tý ktorí si môžu dovoliť zabezpečenie "veľkými gorilami", majú pokoj ale nikdy nemajú slobodu. Málokedy sú sami, lebo sa tak boja o svoj holý živôtik, že sa bez nich nepohnú ani na krok. Aký to život. Mne sa nepáčilo , len keď ma doma strážili rodičia, nieto celá armáda chlapov.

Za tie peniaze, kúpiť si čo chcem. Je to pekné mať veľký dom. Veľké auto. Ale načo? aby som sa mohol chlapom v krčme chváliť, čo ja mám??? Zbytočnosť.Ľudská malichernosť a chamtivosť. Veď aký je to dobrý pocit, keď si na niečo zarobím, ako sa hovorí, vlastnými rukami. Potom si dokážeme viac veci aj vážiť, lebo vieme koľko úsilia nás to stálo, kým sme k tým veciam prišli.

Radšej by som žil v malom domčeku s rodinou mal priemerné auto ,peňazí toľko, koľko by som potreboval na uživenie domácnosti, ale bol by som šťastný že mam rodinu, nikto sa na mňa krivo nepozerá že som mu dačo ukradol.Bol by som šťastný, že možem prísť domov,kde ma čaká moja vysnívaná rodina. O tom by sme snívať, nie o tom ako ja raz budem bohatý.A čo keď nebudem? Čo potom...?

Michal Čubaň

Michal Čubaň

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudba je moja minulosť, prítomnosť aj budúcnosť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu